Adventureland - vélemény



2 komment

Az Adventureland főszereplői 20 év körüli fiatalok, akik különböző okok miatt kezdenek a Kalandparkban dolgozni, így James /Jesse Eisenberg/ is, aki a továbbtanulásához próbál pénzt keresni.
Itt találkozik Em-el /Kristen Stewart/ is, akivel egyre inkább egymásra találnak, és mivel a munka elég gáz ezért a kollégákkal gyakran bedobnak egy vicces cigit vagy iszogatnak, így próbálják átvészelni a nyári munkát. Em-nek azonban van még valaki az életében, akitől nem tud elszakadni... A történet nem merül ki ennyiben, a film során sokat megtudunk a többi szereplő hátteréről is és rá kell jönnünk, ez koránt sem egy nyári tini vígjáték. Mindenkinek megvannak a személyes problémái, a felnőttéválás kapujában álló szereplőknek döntéseket kell hozniuk.

Szóval aki egy jó kis röhögős vígjátékra számít, annak nem hiszem, hogy tetszeni fog, bár azért volt benne jócskán vicces jelenet, de a film inkább komolyabb hangvételű.

Kristen Stewart játssza Em szerepét, aki talán az események egyik fő mozgatórugóját képező karakter.
A színészi alakítása végig rendben volt és valószínű nem ez lesz "élete szerepe" , de a tőle elvárható szintet hozza /rajongók szeretni fogják :) / és mekkora mázlista már, hogy Ryan Reynolds is "megvolt" neki... :)

Érdekesség: ebben a filmben is szerepet kapnak az óriás pandák, úgy mint Rob filmjében a Remember me-ben is :)

A filmet 2009 március 27-én mutatták be Amerikában, Greg Mottola rendezésében.

Trailer:

Hivatalos képek a filmből:
imagebam.comimagebam.comimagebam.com

2 komment:

Névtelen at: 2009. november 23. 21:29 írta...

Szia!
Én ma néztem meg a filmet. Szerintem is nagyon rendben van. Most olyan furának tűnt a haja, olyan világosabbank, szőkésnek. Én vagyok a színvak? Na mindegy, csak azt akartam mondani, hogy tényleg nagyon jó.
Ryan Reynolds hűha, wow, és stb. Irígylem Kristent. :)

Pusz: Linsy

Ancsi at: 2010. november 10. 20:40 írta...

Na, én is megnéztem. Bevallom, így összességében kellemesen csalódtam, pedig az eleje elég aggasztó volt.
Azt hiszem, hogy az volt a legjobb a filmben, hogy a figurák és a közöttük lévő viszonyrendszer nem a várakozásaimnak megfelelően alakult, nem jöttek be azok a klisék, amikre számítottam, így aztán sokkal többet adott, mint vártam.

Legelőször azt hittem, hogy ez a füvezés, italozgatás, amiről szó van az ajánlóban, az a "vagánykodós" fajta lesz, de nem. Valahogy úgy éreztem, ezek a fiatalok menekültek valahonnan (ki honnan, mi elől) ebbe a világba. Aztán a filmet nézve az elején nem tetszett, hogy a karakterek nagy része afféle lúzer-gyerek, de tökjól kijött, hogy nekik is vannak értékeik. Tartásuk. Érzéseik. És ettől szerethetőek lettek.

Azt gondoltam, hogy James olyan lesz, aki elől mindenki kitér. Azt vártam, hogy Lisa P. majd jól elküldi a francba, erre nem elment randizni? WTF. Innentől kezdett el úgy igazán érdekelni a film. Aszittem, Ryan Reynolds figurája (ő is milyen jópasi, hmmm) egy utolsó szemétláda, és hát az-az, de valahogy mégsem lehetett utálni. Aztán a vastag szemüvegkeretes fickó is meglepett a mélységeivel, tartásával, és nem utolsósorban Kristen is, akiről azt gondoltam első blikkre, hogy a figurája csak egy értéktelen kis kurva. De marhára nem. A lány olyan magányos volt, annyira vágyott a szeretetre, abban a szent pillantásban rájött, hogy barom volt, hibázott, és amikor kellett tudott újra nyitni. Meg ahogy kiállt a másik mellett. Megszerettem.

Nagyon tetszett Kristen karaktere is a végére, és nekem nagyon tetszett Kristen alakítása is. De azon gondolkodtam, miért van az, hogy ezeket a félresiklott életű kamaszlány szerepeket adják neki dögivel? Skatulya? Nem tudom. De azt látom bennük, hogy sokszor olyan túl "Kristenes" lesz. A gesztusai, ahogy a hajával babrál, ezeket nem tudja levetkőzni. Érdekes módon pont Bellaként sikerül ez neki. Bella szerepe annyira távol áll ezektől, és abban annyira más is. Persze a különbözőség az működik. És nekem hiteles volt a Nők hálójában, a Yellow Handkerchief-ben, a Runaways-ben és itt a Kalandparkban is.
:)

Megjegyzés küldése

newer post older post