Flaunt magazin címlap - előzetes



5 komment
Frissítés: a magazin kb 3 hét múlva kerül ki az újságosokhoz. Ami jó hír, hogyha itthon nem is kapható, a Flaunt nemzetközi szállítást is vállal (lehet írni az ott dolgozó néninek: Mary-Catherine@flauntmagazine.com) ami a rossz hír, hogy Európába a szállítási díj 18$ + az újság ára, ami ha jól tudom 9$ körüli lesz.
Frissítés2: még egy új kép (OMFG) via @ETCanada
Frissítés3: még egy, ezúttal tévéből fényképezve. Mire hazajövök lehet meglesz az egész sorozat :D via

OMG. Fuck me. Szerintem ezt imádni fogom!!!
Kristen az áprilisi számban lesz benne. A kiadványban 14 oldalt szentelnek a csajunknak amiből 11 új kép lesz a többin pedig egy új interjút olvashatunk.
Holnap megyek Pestre megnézem, hogy kapható e nálunk az újság. Ha nem, lehet akkor sincs minden veszve ugyanis a Flaunt magazin egyik dolgozója megadta az e-mail címét (nem nekem) ahol lehet tőle kérdezni a megrendeléssel kapcsolatban, szóval h az itthoni cucc nem jön be, lehet én megrendelem kintről, de erről majd még később.
via
Photobucket
Photobucket
Photobucket

5 komment:

Névtelen at: 2010. április 15. 12:58 írta...

Annie! Ha találsz újságot, vagy ha érdeklődsz h lehet-e majd kapni, kiírod?
Megnéztem a Hungaropress oldalán, de nem találtam ezt a magazint :/ előre is köszi: lulu

Annie at: 2010. április 15. 13:06 írta...

Persze,mindenképp írok róla mit sikerült találnom!

Niki1415 at: 2010. április 15. 15:18 írta...

Jól látom,hogy nincs Krissen melltartó? Imádom ezt a csajt,olyan vad.. xD

Lina143 at: 2010. április 15. 15:49 írta...

Wow! Ez az újság nekem is kell =] De komolyaan =D

Netti at: 2010. április 16. 22:11 írta...

Még...még...még!!!
Nagyon faszagányosak ezek a képek...

Megjegyzés küldése

newer post older post