Kristen új szerepe: Marylou



1 komment
Kristen a US Today interjúján jelentette be, hogy következő szerepe is egy könyv adaptáció lesz, mégpedig nem más mint Jack Kerouac: Úton (On the road) című 1975-ös novellájából (nem olvastam).
"Rettenetesen kötődöm egy olyan filmhez, amit már egy örökkévalóság óta próbálnak megcsinálni. "Nem hiszem, hogy ez sokat segítene a dolgon, de szeretnék kicsit dicsekedni vele. Szuperizgatott vagyok miatta. Marylou-t fogom játszani az 'On the Road-ban' (Úton). Ez egy nagy dolog."
Dean Moriarity az elégedetlen vándor áll Kerouac könyvének középpontjában, az ő felesége Marylou. Garrett Hedland már biztos Moriarty szerepében, a rendező pedig valószínűleg Walter Salles lesz.

Az USA Today értesülései szerint a filmet végül most nyáron kezdenék el forgatni, miután olyan rendezők próbálták korábban tető alá hozni, mint Gus Van Sant vagy Francis Ford Coppola. A forgatás várhatóan a Breaking Dawn kezdete előtt fog befejeződni ősszel, ami 2011. november 18-án kerül majd mozikba.
via

Ui: azt olvastam, hogy Marylou a könyvben szőke. Hello BlondStew? Nézek majd neten kritikákat a könyvről, de ha olyan lesz mint az Into the wild akkor nekem felejtős...

1 komment:

Névtelen at: 2010. július 11. 12:04 írta...

én most olvasom a könyvet. nekem nagyon tetszik, csak ajánlani tudom!!
Jack a saját élményeit irja le, csak más nevekkel.
nagyon jó!! ajálani tudom :)

Megjegyzés küldése

newer post older post