@Kstew411 visszavonul



0 komment

Akik nincsenek twitteren és nem követik azoknak valószínűleg az, hogy @Kstew411 nem fog sokat mondani, azonban én már hosszú hónapok óta követem. Baromi jó meglátásaik voltak Kristen projektjeivel kapcsolatban és nem riadtak vissza a keményebb poénoktól sem, amit ugyan volt aki nem értett, de azzal nem lehet mit csinálni. Jópár utálót is szereztek maguknak, főként a Nonsten bandából, de azt tették velük amit kellett. Leszarták. Twitteren ma már majdnem 25 ezer ember követi az írásaikat és néhány exkluzív infót is köszönhetünk nekik. Igazából komolyabban egyáltalán nem barátkoztam össze vele/velük, talán ha két vagy három oda-vissza tweetünk volt már sokat mondok, de pár hátteremet ő is megosztotta a követőivel. És bár talán mostanában nem ő volt a legeslegfrisebb infó forrás a neten, számomra akkor is mindig ő az első számú Kristen-hírforrás (a kristenes LJ után de ők egy más tészta). A twitter fiókot nem ő egyedül "futtatta", sokszor besegített Bestie is. Az ő humoruk páratlan.
A rendes életük mostanában elég zűrössé vált, még a munkájuk is veszélybe került valamilyen szinten, hiszen naprakésznek lenni amellett, hogy dolgozol is, egyáltalán nem könnyű. A mai napon jelentették be, hogy a promó időszakot még végigkísérik (illetve a június 30-ig tartó, a rákos gyerekek megsegítésére létrehozott évi jótékonysági kezdeményezésüket még befejezik) azonban július 1-től a fiókjuk nem lesz többé aktív. Tudom, hogy ez totál szentimentalista és nyálas, meg szerintem nem sokan ismeritek őket, de mivel nekem nagyon is sokat jelentett amit tettek a Kristen közösségért tettek, úgy véltem ez a minimum, hogy itt is köszönetet mondok nekik. Ez a "siratás" is baromi korai még ha úgy vesszük, hiszen hátra van még egy hónap, de nekem már most hiányzik majd az a sok nevetés és friss infó amiket tőlük kaptam. Aki akarja és még nem tette, egy hónapig kövesse őket twitteren és vagy megszereti őket vagy nem.
Egyébként ez a dolog rádöbbentett, hogy egyszer minden véget ér, valamikor egyszer az én kezem alól is ki fog esni a billentyűzet. Egyszer...
Aki azt se tudja mi az a twitter és, hogy mi a francot hordtam itt most össze, az tekerjen lejjebb és ehelyett a bejegyzés helyett nézze meg a videókat és képeket Stew-ról. Mert belőle sosem elég :)

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post