A német Instyle interjúja Kristen-el



0 komment
Kim lefordította a német Instyle-ban megjelent Kristen interjút. Köszönjük Kim!!

Kristen farmert visel és egy fekete fehér kockás inget, a hajában pedig egy Ray Ban napszemüveg van amikor megérkezik az interjúra a Four Seasons hotelbe, Beverly Hillsben. Éppen az Eclipse-et forgatja, (amit a mozik július 15-től (Németo.) játszanak) barna kontaktlencsét hord , de az igazi életben olyan zöld szikrázó szemei vannak ami a délutáni napnál átvilágít a 12.emeleti lakosztálya ablakán is. De mélyen Kristen szemébe nézni elég nehéz, mivel javarészt a szemeit a padlóra vagy a kezeire mereszti. Az a színésznő , aki a fülig szerelmes Bellát játssza, aki élvezi a zavart, az nem annyira ő. Azt interjúban el is mondja hogy miért..

Megrémiszt a hírnév ?
KS: Még mindig nem vagyok annyira jártas abban hogy reflektorfényben vagyok. A sikoltozó rajongók idegessé tesznek. Tovább adnám ezt a figyelmet.. A természetemből fakadva én nagyon nagyon szégyenlős vagyok.

Kellett már szinte "elásnod" magad egy szállodában, mert a rajongók ostromolták az épületet ?
KS: Nem, ennyire nem őrültek. Sok történetet olvasok magamról és ha ezek mind igazak volnának, szörnyű életem volna. (nevet)

Néhány rajongó bosszús, amiért kritizáltad a Twilight-hisztériát az interneten.
KS:Nem értem hogy az emberek miért pazarolják az idejüket mindenféle fórumokra, vagy facebook-ra, ráadásul én nem is közlök semmi jelentőségteljeset. Nekem vannak fontosabb dolgaim minthogy a gép előtt üljek. Szeretek olvasni egy könyvet, vagy Led Zeppelint , U2-t hallgatni, vagy gitározni esetleg nézni más gitár játékokat. Esetleg szólok a barátaimnak és találkozunk.

Mint például Robert Pattinson-al ?
KS: Például.

Miért csináltok még mindig ekkora titkot a kapcsolatotokból ?
KS: Nem csinálok titkot ebből. Csak nem beszélek bizonyos témákról, amiket sokan félreértelmeznének.

Szoktál olvasni cikkeket magadról ?
KS: Igen, szórakoztató. És tudnom kell, hogy milyen bűnt követtem épp el, mert garantált hogy a következő interjúban erről fognak kérdezni. (nevet)

Mit gondolsz arról hogy téged tartanak az új Angelina Jolie-nak ?
KS: Ki képes utolérni őt ?? De nem panaszkodom. Ő remek színésznő és gyönyörű.

Sok lánynak vagy a példaképe, divatügyileg. Szereted ezt ?
KS: Én nem vagyok szakértő. Nekem van saját stílusom. Veszek magamnak pár rongyot és funky-s pólókat hordok. Csak olyan dolgokat viselek, amiket igazán szeretek. Ez az amiért nem szeretem a stylistokat. Én hiteles akarok maradni, amennyire lehetséges, és nem érdekel ha kilóg a címke a pólóm alól.

Téged is beválasztottak a világ 100 legbefolyásosabb emberei közé. Hogy fogadtad ?
KS: Amíg senki nem írja azt, hogy én egy vagyok a 100 legrosszabb ember közül, addig nem érdekel. A pozitív dolog az hogy színésznőként kicsit észleltebb vagyok. Jobbá tudok válni egy szerepért és tudok választani, ahelyett hogy mindent elveszítenék.

Félsz attól , hogy visszaesel ha vége lesz a Twilight Saga-nak ?
KS: Minden színésznél aki hosszabb ideig játszik egy szerepet, előkerül ez a probléma. Két oldala van. Egyfelől ez egy olyan hatalmas bók amit kapok, amikor egy Twilight rajongó mindig Bella-t látja bennem. Másfelől pedig a Twilight alatt is csináltam más filmeket.

Ahhoz képest, hogy otthagytad az iskolát, te nagyon sikeres vagy. Miért hagytad abba ?
KS: A színészkedés mellett nem volt rá időm már. A 8. osztály után magán tanárom volt. De nem szalasztottam el az iskola egy másodpercét sem. Szörnyű volt és utáltam mindig az órán ülni. Én mindig lázadó voltam és szükségem volt a szabadságomra. Igazán megkönnyebbült voltam, amikor otthon tanulhattam. A tanulás mókás volt. Sok dolog iránt érdeklődök, például az írás iránt. De az iskola.. sosem volt jó hely nekem.

Mit tanácsolnál az olyan fiataloknak, akik a színjátszás iránt érdeklődnek ?
KS: Ha ez az amit igazán akarsz, akkor meg kell próbálnod. Különben megbánnád és az szomorú volna.

Ha nem színésznő lennél, akkor mi lennél ma ?
KS: Forgatókönyveket írnék. Ha az nem jönne be akkor pedig el tudnám képzelni magam kellékesnek is.

Via

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post