On the Road infók



1 komment
Az On the Road az amerikaiak szemében egy nagyon meghatározó könyv volt, ezért elég "nagy" a felhajtás körülötte, amit mi igazából nem nagyon fogunk tudni megérteni, de szerintem ebbe most ne is menjünk bele, jöjjenek inkább az infók:
A tegnap kiadott WTTR trailer mellé írott cikkben Kristen következő projektjéről is szót ejtettek, méghozzá nem is akármilyet: a cikk írója már most dátummal tud szolgálni az On the Road megjelenését illetően, ami nem más, mint 2011 májusa. Hogy ennek igazságalapja mennyi vagy hogy mennyiben változhat, egyelőre nem tudni, de szerintem reális a 2011-es időpont.
A másik érdekesség, hogy ez alapján a remek cikk alapján az On the Road a tervek szerint lehetséges, hogy fekete-fehérben fog elkészülni (mint pl. a Schindler listája) vagy legalábbis hasonló lesz a Ryan közlegény megmentésének elmosott színhatásához [nem tudom ez milyen, nem láttam a filmet]

1 komment:

csokis at: 2010. július 10. 10:31 írta...

A májusi időpont szerintem szinte biztosra mondható, mert cannesi premiert terveztek emlékeim szerint...:) Amúgy engem az On the road megvett kilóra. A The Dharma Bums is zseniális, és talán könnyebben emészthető. SZVSZ érdemes bepróbálni Kerouacot, beat-nemzedék ide vagy oda:)

Megjegyzés küldése

newer post older post