Eclipse dvd megjelenés



2 komment
A Summit végre ma (gondolom Bella születésnapja alkalmából :D) bejelentette, hogy az Eclipse dvd december 4-én fog az amerikai és számos más ország boltjainak polcára kerülni. A minket érintő extrák közül mindenképp a pálmát viszi a Rob és Kristen közös audiókommentár, ami az első részből következtetve ismét hatalmas lesz. Kíváncsian várom a lánykérős jelenet kommentálását mindkettejüktől :)
A dvd-n lesz még 8 törölt és kimaradt jelenet is, ami remélem dugig lesz Charlie és Riley cuccal valamint egy 90 perces Így készült dokumentumfilm és képgaléria is. Biztos vagyok benne, hogy később több részletet is megtudunk az extrákról, addig is várunk türelemesen és gondoljunk bele milyen jó is lesz a december a karácsony és a hó mellett (Eredet/Inception dvd megjelenés december 6. ez a hónap anyagi katasztrófa lesz, remélem addigra lesz munkám, hogy tudjak költeni).

via @Twilight/Twilight facebook

2 komment:

boros1124 at: 2011. február 18. 13:18 írta...

Egy dolgot nem értek. Neki most kék vagy barna szeme van? Amúgy alig vártam már, hogy megjelenjen. Első dolgom volt megnézni. A könyvet is meg akarom venni majd. Puha vagy kemény fedeleset válasszak szerintetek?
http://www.konyv-konyvek.hu/book_images/32a/999636932a.jpg

Kristen13 at: 2011. február 18. 19:35 írta...

Nekem már megvan dvd-n! :D
Nagyon jó, és végighallgattam a Rob és Kristen audiókommentárt is! tényleg jó lett! kb. a felét végig röhögték. Na meg persze az is jó volt amikor BooBoo Stewart (Seth) nevével szórakoztak!

Megjegyzés küldése

newer post older post