The Runaways dvd visszaszámlálás - 1 nap



2 komment
HOLNAP.

Már az Xpress-en és bookline-on is előrendelhető.

2 komment:

Sziszi at: 2011. január 12. 22:43 írta...

Nekem is a kosaramban csücsül, legalábbis remélem :-)
Nem tudok betelni a WTTR-zal, nagyon tetszik. Minden szempontból többet nyújt, mint amire számítottam.
Viszont két hete szenvedek már (azért sem adom fel) az On the Road olvasásával, nem igazán felüdülés számomra :-(

KRÉ at: 2011. január 13. 21:40 írta...

Sziszi, megértem amit mondasz az On the Road-dal kapcsolatban. Én is hosszasan olvastam szerény oldalszáma ellenére.
Azt hiszem tipikusan az a könyv, amihez hangulat kell. És nem igazán a történet a lényeg, hanem a hangulata!! Amióta olvastam sokszor gondolok arra, hogy csak venni egy kocsit és utazni, motelekben, vagy a kocsiban aludni, bárokban reggelizni. Kicsit nem törődni semmivel csak az ablakon bejövő széllel.
De azt hiszem van mondanivalója, csak talán 10 év múlva is el kell olvasnom mikor már okosabb vagyok :)

Megjegyzés küldése

newer post older post