Összeállt a Hófehérke banda



8 komment

A vadász | A mostoha | A herceg

Rengeteg huzavona és találgatás után végre minden karakterre találtak embert. Hófehérke szerepében Kristen-t láthatjuk, a gonosz mostohát Charlize Theron (Édes November) a vadászt Chris Hemsworth (Thor), a herceget pedig Sam Claflin (a legújabb Karib-tenger film) fogja játszani.
A sztori nem változott, még mindig a régi klasszikus egy újragondolt verziójában gondolkodnak, melyet az eddig leginkább reklámokat rendező, Rupert Sanders fog dirigálni a Universal Studio hozzájárulása mellett.
A vadászt eddig nem nagyon szánták romantikus szálnak (lsd. korábban még Viggo-t vagy Hugh Jackman-t akarták beválasztani a "mentor" szerepre), de úgy tűnik Hemsworth fiatal életkora inspirálólag hatott az írókra és elképzelhető, hogy lesz egy kis herceg-vadász rivalizálás Hófehérke kegyeiért. Arról egyelőre nincs információ, hogy ez egy modern környezetbe helyezett film lesz e vagy maradnak a régebbi stílusnál. Egy dolog viszont biztos: ez a Hófehérke nem fog az erdő közepén madarakkal dalolászni. Rajtuk fogja gyakorolni a célbalövést.

via ThePlaylist

A Snow White and the Huntsman rövidítése a továbbiakban a SWATH lesz. Get used to it :)

8 komment:

Névtelen at: 2011. május 14. 16:45 írta...

caroba
hát a brazil kristenes oldalon van pár info a filmről...a sztorirol aki akarja nézze meg és senki ne gondoljon Chris-kristen párosra a pasas nős és Brangelina nem ismétlődik...
apropo senkt sem érdekel hogy kristen komoly filmes dijat nzert a wttr-rel.. milánóban...remélen még sok hasonlóan komolz dijat nzer meg persze minimum 5 oscart is

Névtelen at: 2011. május 14. 18:52 írta...

szerintem ez a hófehérke hasonló stílusú feldolgozás lesz, mint a lány és a farkas, ami most megy a moziban. 1 hete láttam, csak ajánlani tudom mindenkinek! :)

mesmerized at: 2011. május 14. 22:06 írta...

huh én remélem nem lesz olyan,mint a lány és a farkas,szerintem az nem lett nagyon erős film. de az tuti, h dögöh hófehérke lesz. ;) én remélem, hogy a snow white: a tale of terrorra jobban hajaz majd ;)
most néztem,kris tényleg nyert díjat,ez szupi!!!!! :D

Sziszi at: 2011. május 15. 14:54 írta...

Beleolvasott már vki a forgatókönyvbe? Én szépen kinyomtattam, de még nem jutottam el odaáig...
Caroba, a Twinform facebookos oldalán azonnal fent volt, hogy Kristen megnyerte a MIFF díját és szerintem mindenki nagyon örült neki :-)

Névtelen at: 2011. május 15. 17:32 írta...

caroba
az én öreg lekem ugz van a facebook-kal és twitter-rel min kris...nem szerettem őket... a twitteren csak megcsináltam a fiokomat 3 éve de azóta sem használtam és a facebookra csak minden 2 honapban megyek... pedig naponta haszálom az internetet...de mit tudom én...kőkonben is itt germany-ban csak ez a web-and talk-os internetem van viszont a ház ahol lakom és dolgozom le van árnyékolva, ez van....

Ancsi at: 2011. május 15. 18:37 írta...

Érdekes, hogy nekem is a Lány és a farkas jut eszembe, mint mesefeldolgozás - párhuzam, nekem (is) tetszett az is. De bírom, hogy dögös Hófehérkénk lesz, Kristennek azt az édelgős megmentenivaló szerepet nem szeretném. Nem az a típus. Kíváncsian várom a filmet. Mégha tudom is, hogy sokat kell még rá várni :)

Sziszi at: 2011. május 15. 21:30 írta...

caroba, nem lehet öreg lelked, ha szereted Kristent:-) Eleinte én sem preferáltam a facebookot, de most már élvezem az előnyeit.
Csajok, megöltök ha azt mondom, hogy majdnem annyira várom a SWATH-t, mint a BD-t?

Névtelen at: 2011. május 16. 18:11 írta...

Milyen hülyeség ez a madarakra célbalövés????

Megjegyzés küldése

newer post older post