Stew ajánlja - For Annabelle



2 komment
A tegnapi Comic Con-os panelen kérdezték a jelenlévő színészeket, hogy használnak e zenéket ahhoz, hogy hangulatba kerüljenek egy-egy jelenet forgatásához. Stew persze rögtön reagált:

"Naná hogy használok zenét. És igazából erről van is egy nagyon jó sztorim. Aznap volt mikor az esküvőt forgattuk. Na ott megszólalt a tökéletes zene. Annyira jó lenne, ha bekerülne a filmbe. A Band of horses For Annabelle című száma volt és határozottan a filmben a helye. Ez volt az egyik legmegindítóbb élményem. Nagyon hangosan játszották és ez igazán kisegített akkor."




P.S: a banda egyébként az Eclipse soundtrack-ről lehet ismerős, ott a Life on Earth című számukat hallhattátok akkor amikor Edward és Bella az ágyon fekszenek és az átváltozásról beszélnek. Én egyébként tőlük még a No one's gonna love you-t ajánlom figyelmetekbe, szerintem nagyon jó :)

2 komment:

Brigi at: 2011. július 23. 8:49 írta...

Már a Life on Earth című számukat is imádtam vagyis imádom.:) Igaza van Krisnek tényleg jó lenne ha bekerülne a filmbe a For Annabelle nagyon jó! Amit te ajánlottál is tök jó le is töltöttem!:)
Brigi

mesmerized at: 2011. július 23. 9:20 írta...

Klassz az Annabelle, én is hallgatom azóta. És még a Belle/Bella is benne van a címben. Krisnek jó az ízlése, emlékszem az első részhez ő ajánlotta a Flightless bird-öt, amire Bella táncolt Edward-al a bálon. Bárcsak Bill bácsi is úgy hallgatna rá, mint ahogy anno Cath tette. De jól csinálta az a nőci, hogy engedte kreatívkodni a színészeit. :) (jó, tudom, akkor a Twilight még kis költségvetésű film volt... de hátha.. :)

Megjegyzés küldése

newer post older post