Mulberry afterparty és rövid interjúk



0 komment
A divatbemutató után az újságírók szokás szerint megrohamozták a sztárvendégeket és ezúttal Kristen sem tudott kibújni a kérdések alól. Ennek köszönhetően megtudhattuk, hogy egészen novemberig fog Londonban tartózkodni a SWATH forgatása miatt, ami valószínűleg cseppet sem zavarja, sőt egészen élvezi, hogy itt alig ismerik fel, így nyugodtan sétálgathat az utcán. A SWATH kapcsán megemlítette, hogy "nem a Disney-féle verzión alapszik a film, hanem sokkal inkább az eredeti történéseken, ami elég borús... ugyanakkor tanulságos dolgokat lehet megtudni a hiúságról, az erőről és hogy kiálljunk az igaz dolgokért” - mondta, karakterét pedig leginkább Jeanne D'Arc-hoz hasonlította.
Természetesen divat téren is kifaggatták, a WWD a kedvenc színeiről kérdezte: “Tudom, hogy mindenki azt hiszi róla, csak feketét viselek, de valójában nagyon szeretem az élénk színeket.” Az angol Vogue a saját stílusáról faggatta: "Most éppen a mindenféle jelzőt mondanám rá. Többféle stílust is viselek de van egy egyenruhám - a farmer. Jó, hogy többmindent ki lehet próbálni egy adott stílusban. Nekem is vannak korszakaim." A bemutató kedvenceként az egyik sárga ruhát nevezte meg, mert elmondása szerint az a kedvenc színe.
Stew nem maradt ki az afterozásból sem, viszont erre az alkalomra már leváltotta a csinos kis Mulberry ruhácskáját és a szokásos farmer-póló kombót egy elegáns kabátkával és állati hajfonattal dobta be. Bár a bokacsizmit is lecserélte volna...

~kstewartfans LJ, kristenstewartbrasil, vogue.co.uk
A videók a tovább mögött találhatók







P.S.: mindennapi frizuraproblémára marha jó fonós vidit találtam, pofonegyszerű és baromi jól néz ki (én múlt héten megcsináltam és azt hitték rólam, hogy orosz származású vagyok :D) (és igen, lebuktam, anno én is néztem a the hills-t :D)

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post