Glamour US '11 november interjú



0 komment


Az interjút Stephenie Meyer készítette.

Nagyon jó újra látni Kristen Stewart-ot. Már hiányzott. Egy kis menedékházban találkozunk, ami Londontól kb. 1 órányira található, itt lakom a nyáron. Kristen nyugodt és boldog, csodásan néz ki--ami nem szokatlan tőle--és úgy látszik jobban kipihent, mint múltkor. Akkor láttam utoljára, mikor a végeérhetetlennek tűnő kétrészes filmforgatáson voltunk, ez uralta életünk utóbbi néhány évét. Engem a Twilight sorozat szerzőjeként ismerhettek, de mostanában producerkedem is, így Kristen és én jobban meg tudtuk ismerni egymást az utóbbi három év során. Most a sorozat a végéhez közeledik, a Breaking Dawn hamarosan a mozikban és a Breaking Dawn 2. része következő ősszel jön ki.

A szokásos pólóját és farmerját viseli a szintén megszokott Chuck Taylor-ral, haja lófarokban. Bőre még smink nélkül is láthatóan ragyogó. Haja fényes, sötét színű és nagyon hosszú. Erről meg is kérdezem, magamban pedig számolom az utolsó talákozásunk óta eltelt hónapokat; ami kevesebb mint négy. Kristen nevet: Ez nem mind az övé, a következő filmje, ami a Snow White and the Huntsman miatt van.

Beszélgetünk, beszélgetünk és közben, Kristen maga alá húzza a lábát, sosincs teljesen nyugalomban, mikor belelkesül teljesen előre hajol. Élénk és szenvedélyes minden projektjét illetően, de óvatos azzal kapcsolatban, ezt hogyan fogadhatják. Remélem ebben az interjúban sikerül megörökítenem azt a Kristen-t, akit ismerek, aki nem egy mozisztár, hanem egy belevaló lány.

Stephenie Meyer: Miután az utóbbi néhány évet együtt töltöttük és végre szakítottunk, az első film, amin utána dolgozni kezdek [Austenland, Kurt Russell szereplésével] stúdiójában összefutunk. Te leskelődsz utánam?
Kristen Stewart: [nevet] Persze, teljes mértékben. Megpróbálok bekerülni a következő filmjeidbe is.

SM: Emlékszem, mikor a Breaking Dawn esküvő jelenetét forgattuk--akkor már annyira ki voltunk a kialvatlanságtól.
KS: Ja, az az utolsó este… Kimerült voltam, Rob meg jobban fel volt élénkülve, mint én.

SM: Mennyire volt érzelmes ezeket az utolsó jeleneteket leforgatni?
KS: Még ahogy most is belegondolok, kikészülök tőle. Az utolsó forgatási napon szó szerint sírtam és a hajamat téptem, mert már nem volt hangom.


SM: Nagy pillanat volt. Mindenki érezte, aki ott volt … És el kell mondjam, annyira összeforrtál Bella-val.
KS: Nagyon kedvelem őt. Ahhoz, hogy el tudj játszani egy ilyen szerepet, hinned kell minden egyes őrült döntésében, amit meghoz.

SM: Milyen karakterekhez vonzódsz?
KS: Nálam ez mindig ösztönös. Még nem játszottam olyat, akit nem szerettem igazán.


SM: Emlékszem, hogy egyszer rendezni akartál. Még mindig szeretnéd csinálni?
KS: Igen, nagyon, nagyon, nagyon. Valamelyik nap beszélgettünk is erről Dakota-val [Fanning], és ő is nagyon akarja. Szerintem össze is fog jönni. De nagyon élvezem a színész szerepét is. Mármint, még nem végeztem vele …

SM: Női vagy férfi rendezővel szeretsz jobban együtt dolgozni?
KS: Mivel mindenki más és más, ezért nem tudom azt mondani, hogy a "csajok pont ilyenek" mert minden nő, akivel dolgoztam, mind nagyon különbözőek voltak. De a női rendezők mindig emlékezetesebbek, hisz elmondhatják magukról, hogy, "Igen, én fogom megrendezni a filmet. És nem, nincs más mellettem."

SM: Tudom, hogy a publicisztika nem a kedvenced. Idéztek már félre?
KS: Igen. És nagyon zavar, mivel így rossz benyomást kelthetek és ez a legrosszabb! Emiatt sokkal inkább odafigyelek a szavaimra. Még ezen is gondolkodom, hogy oké, hogy beszéljek erről? Muszáj megszűrnöm, mit mondok.
SM: Mit olvasol most?
KS: A Snow White rendezőm mostanában adott nekem egy könyvet Jean D'Arc-ról. Többnyire mindig munkával kapcsolatosan olvasok könyveket. És persze csiholom az angol akcentusomat is!

SM: Nehéz lehet az alakításodra koncentrálni, miközben arra gondolsz, hogy miként hangozhatsz.
KS: Elég fura. Főleg úgy, hogy mostanában több időt fordítottam a saját beszédstílusomra. Mert ugye Bella is így beszél.
[Nevet] Atyám, képzeld el, ha még a kiejtésemet is meg kellett volna változtatnom.

SM: El tudod képzelni, milyen szánalmasan festettél volna? Most viszont lelkiismeretfurdalásom van, mert tulajdonképpen ugyanezt tettük Rob-al.
KS: Igen, így igaz. Teljes mértékben. [Nevet.]

SM: Mennyi szabadidőd volt a Breaking Dawn után?
KS: Úgy érzem, nem volt sok. Haza kéne mennem és pihenni.

SM: Kellett egy kis idő, hogy ki tudjam mondani, OK, vége van. [Nevet.] Elég hosszú időt szenteltünk egyetlen dologra!
KS: És visszanézni mindent is olyan fura. Ezt először Taylor-ral néztem meg. Jól szórakoztunk.

SM: Ki ne szeretné Taylor-t?
KS: Naná! És vele tényleg leülünk és nézzük, mert mi ketten tényleg Twilight rajongók vagyunk, így nagyon bele tudjuk élni magunkat! Ha Rob-al ülök le… ő is szereti, de ő egy másfajta módon.
SM: Oh, Rob és Taylor teljesen különböző személyiségek! Taylor-ral vigyázni kell, nehogy jeget dobjon a hátadba vagy megdobáljon szőlővel. KS: Abszolút.
SM: Mellette mindig kell a védelem.
KS: Régóta szeretem Bella és Jacob kapcsolatát. Taylor pedig nagyszerű ebben a részben. Arról nem is szólva, hogy a film is mennyire jó …

SM: Igen, elég sokat raktunk rátok ebben a részben! Meg kell halnod, szülnöd kell, sikítani és - abszolút semmiségként - férjhez kell menned.
KS: Jézus, tudom!

SM: Mit csináltál a 21. születésnapodon?
KS: Akkor lettem 21 mikor a Breaking Dawn záróbuliját tartottuk. Úgyhogy szerencsém volt, mert nem kellett úgy éreznem magam, hogy "Jaaaj itt a szülinapos" és mégis ott volt mindenki a bulin. És azt hiszem öregebbnek is érzem magam. Jó rádöbbeni arra, hogy a tinikori bizonytalanságaim mostanra eltűntek.

SM: A stílusod elég hétköznapi. Hogy jellemeznéd?
KS: Van egyfajta egyenruhám-- mindig kényelmesen érzem magam egy kapucnis pulcsiban, mindegy milyen hangulatban vagyok. És nincs jobb egy új v-kivágású fehér pólónál. Nálam a "váltás" egy új póló. A zsebek meg kellenek, mert ha táskát hordanék, úgyis elveszteném.

SM: A románcaidat nem vered nagy dobra. Milyen párkapcsolati tanácsaid vannak a Glamour olvasóinak?
KS: Hmm…nálam a jó párkapcsolati tanács az az, hogy légy őszinte és ismerd magad. Ne legyél seggfej. Én ezt tanácsolom. Ne legyél undok. Ne legyél nemtörődöm. És ne legyél birtokló.

imagebam.com imagebam.com
mindkettő 1280x800

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post