Kérdezz-felelek a brit Glamour-ban



0 komment
Brit csaj vagy LA-i nő?

-Hogy iszod a teád?
Tejjel és egy kis mézzel - igen, tudom, fura.

- Mit rendelsz a pub-okban?
Nagy Guinness rajongó vagyok.

- Mi a quid [bagó]?
[Büszkén] Egy font.

- Gasztropub vagy a régimódi sárgaföldes?
Ó, határozottan a régimódi.

- Mi a véleményed a babos pirítósról?
Imádom a babos pirítóst.

- Vasárnapi sültnek?
Csirke vagy bárány.

- Magadévá tettél néhány brit káromkodást, például a wanker-t [köcsög]?
Bírom ezt a szót, de az én akcentusommal - ez a legviccesebb a brit szlengben - mint kibaszott köcsög, már bénán hangzik.

- Amerikai pacákok vagy brit legények?
[Egy pillanatra izgatott lesz, elrejt egy halvány mosolyt egy oh, szamárság kíséretében] Mivel a pacákok általában elutasítanak a legények mellett vagyok.

- Kedvenc brit zene?
Laura Marling. Rohadt nagy rajongója vagyok. Rob mutatott be neki a Twilight idején, mert szerinte az ő zenéje tökéletes lett volna a filmbe. Imádom.

- Kedvenc londoni törzshely?
Nagyon jó sült van... a Marylebone-i Swan & Edgar-ban.

- Kedvenc londoni emlék?
[Ismét nevet] Atyám, olyan gáz, el se mondhatom. Erm, hmmmm... Az utolsó két szilveszteremet itt töltöttem és baszott jók voltak.

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post