Breaking Dawn Pt. 1. Press Conference



0 komment
A szöveg furcsaságai a transcript-nek köszönhetőek, a teljesség érdekében érdemes megnézni a sajttájról készült videót.
K: Azt hallottuk Bill Condon-tól, hogy őrületes tempó volt reggel szüzet játszani, délután meg már gyereket szülni, nem beszélve a megpróbáltatásokról és a lelki kínokról. Valamint Bella a popkultúra részévé is vált. Milyen ehhez képest Hófehérkét eljátszani?
Kristen: Együtt forgattuk le a két filmet, de a jelenetek össze-vissza következtek. Azt éreztem Bella egyfolytában gondolkodik, mindig a jövőbe néz és azt, hogy mit fog elérni. Vagy épp rosszul érzi magát amiatt, amit akar. Eléggé magának való. Az, hogy játszhattam vámpírt, embert és terhes nőt – volt, hogy mindezt ugyanazon a napon.. segített rájönnöm, hogy mindegyik ugyanolyan fontossággal bír. Mindegyik közel állt hozzám. Ha szisztematikusan haladtunk volna, nem lett volna meg ez az érzés. Ami az ikonikus szerepet illeti, annyiban hasonlítanak, hogy mindketten nagyon anyatigris típusúak. Erős késztetést éreznek arra, hogy megtalálják az őket megillető helyet. De egyébként nagyon különböznek (Snow White VS Bella).

K: A Twilight-on kívül is sikeres vagy. Hogy kerülted el, hogy beskatulyázzanak?
Kristen: Elég sok filmet készítettem közben. Szerencsémre mind nagyon különböző volt. És nem azért mert direkt ezeket választottam. Egyszerűen csak nagyon vonzóak voltak számomra. Jelenleg nem tudom, hogy mit fogok ezután csinálni. Szeretnék egy kis szabadidőd, hogy rájöjjek mik az érdeklődési köreim. Szeretném kitalálni, hogy mi az amit IGAZÁN meg szeretnék csinálni.

K: Inkább a kisköltségvetésűeket pártolod, hogy elkerüld a Twilight-os őrületet?
Kristen: Nem, semmi köze sincs ehhez.

K: Úgy tűnik a terhesség során fogytál.
Kristen: Digitálisan. Nem volt időnk arra, hogy ezt valóban megtegyem. Baromi jó, hogy ilyen hitelesnek tűnik. Féltem, hogy nem fog tetszeni az embereknek. Egyfolytában az volt bennem, hogy "HÚ, remélem a srácok jó munkát végeznek majd a lesoványításommal!"

K: Mi járt a fejedben az esküvő alatt?
Kristen: Millió apró dolog futott át az agyamon. Egyfolytában azt mondogattam magamban "nyugi, nyugi, nyugi, ezt nem tudom elrontani”. Olyan jó helyzetben voltam, hogy csak oda kellett állnom, sétálnom és ránézni mindenkire. Már annyira ismerem a történetet. Az van a fejemben legutoljára, hogy a soraimra emlékezzek. Ha már jól ismered a sztorit, a sorok maguktól jönnek, ha feltesznek neked egy kérdést. Azt mondogattam magamnak, hogy találjam meg ezt a pillanatot.

K: Te, Taylor és Rob már a kezdetek óta együtt vagytok. Mit adnak hozzá a srácok ehhez az egészhez?
Kristen: Én nem tudtam volna – de persze ha más számokat raksz az egyenletbe más lesz a válasz is – szóval én elképzelni sem tudom ezt az egészet Rob és Taylor nélkül. Ha már egy ideje nem láttam Taylor-t, megáll bennem a levegő és már veszem is elő a telefont. Sokkal könnyebb minden, ha olyan remek emberekkel dolgozol együtt, mint ő. Jól kijövünk és ez látszik.

K: A rajongók inspirációként tekintenek rád, hogy merjenek önmaguk lenni. Mi a véleményed erről? Kristen: Imádom. Nem bírom azt a kérdést, hogy "milyen tanácsokat adnál a rajongóidnak?" Atyaég, azt sem tudom, hogy magyarázzam ezt el. Akikre felnézek.. egyszerűen csak rátalálsz olyan emberekre, akikkel hasonló érdeklődésűek vagytok.

K: Rob mondta, hogy az esküvő gyakorlatilag igazi volt, mert rendes esküt mondtatok és eléggé házasok vagytok.
Kristen: (nevet) a pap nem is emlékezett a szövegére! Egyfolytában a valódi nevünket mondogatta. Igazi pap volt? Ezt ki kell derítenem (nevet).
Ebben a filmben jelen van minden mérföldkő. Egy filmbe vannak bezsúfolva. Különleges helyzet volt ez. Minden hatásos elemmel együtt. Mindig mikor a filmre gondolok, úgy tekintek rá, mint egy macskára. A sarokban. Kinyújtózik. Teli hassal. "Menj a p----ba tőlem!" Én így kapcsolódom össze a jelenettel.

K: Mi van most az iPod-odon?
Kristen: Most ugye a Snow White-on dolgozom. Hogy őszinte legyek nagyon fura most itt lenni, annyira benne vagyok a Snow témában. Egyébként Adele új albumát... Betanítottam az egész seregemet táncolni rá. Nagyon jó a Hófehérke történethez [az album], már majdnem túl jó hozzá. Hihetetlen hangja van. Egyébként meg már úgyis mindenki tudja mit hallgatok, már unalmas.

K: Bella mely tulajdonságai maradnak meg benned?
Kristen: Nem igazán... Teljesen lezártam már őt, oda-vissza. Mindig is úgy éreztem, hogy beleélheted magad a karakterbe. Ha azonosulni tudsz egy ilyen Bella típusú lánnyal, akkor olyan lehetsz mint ő. Szokták kérdezni, hogy akkor hogyan „játszom” el őt? Úgy, hogy érzem, hogy ő vagyok. Valahogy sosem tudtam nem egyetérteni vele. Néha nagyon hasonlítunk, néha viszont nagyon nem. Nehéz ezt megválaszolni.
via @Hypable, twilightish.com

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post