Kristen a Balenciaga parfümjének kampánylánya



0 komment

A parfümreklámokban az a jó, hogy mivel az illatot nem tudják képernyőn keresztül átadni, megpróbálnak minél lenyűgözőbb látványvilággal vásárlásra bírni. Namármost ugyanez Kristen-el csak egyet jelenthet: lélegzetelállítóan fantasztikus képsorokat.
A nagymúltú Balenciaga márka felkérte ugyanis felkérte Stew-t, hogy legyen legújabb parfümjének az arca. A cég kreatív igazgatója, Nicolas Ghesquière szerint egyértelműen Kristen volt az új illat múzsája:
“Kristen páratlan érzékiségével és intelligenciájával együtt testesíti meg a legújabb Balenciaga illatát. 2006-ban meghívtam egy projektbe, melyet Bruce Weber fotózott. Azóta mindig is arra vágytam, hogy mihamarabb együttdolgozhassam vele, mert tudtam, hogy megvan benne a Balenciaga radikális szelleme.”


Kristen-től sem áll távol a divatház mentalitása, már több rendezvényen is láthattuk az ő kollekciójukban:
"A Balenciaga mindig is kiemelkedő volt számomra. Mikor még épp csak ismerkedtem a divatvilággal és elismerem, gyakran azt sem tudtam milyen márkát viselek, a Balenciaga-t mindig megismertem és imádtam. Úgy érzem beteljesedett a kör azzal, hogy részt vehetek egy ilyen dologban, ami régen is ennyire meg tudott szólítani és még most is izgatott leszek tőle."
Az egyelőre név nélküli parfümöt ősszel tervezik a piacra és valószínűleg hazánkban is kapható lesz majd. Ez egyébként a divatház második illata lesz, legelső parfümjük a Balenciaga Paris, melyet Charlotte Gainsbourg reklámozott.
~ kstewartfans LJ

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post