Új SWATH képek és soundtrack infó



0 komment
Az MTV-nek köszönhetően kiderült, hogy a film zenéjén Florence and the Machine is szerepelni fog (akit egyébként Stew imádott az Eclipse OST-n), méghozzá a Breath of life című számmal. Arról egyelőre nincs információ, hogy a score-os elemeken kívül lesz e hagyományos soundtrack album is, de Flo-ék szereplése már biztos. Pár rövid másodperc erejéig bele is lehet hallgatni a dalba:



Az Empire legújabb számában pár oldalon keresztül foglalkoznak a SWATH-al, melynek köszönhetően gazdagabbak lehetünk 2 új PáncélosSnow-val, illetve egy csomó új infóval:


"A Disney hagyományos Hófehérkéjén kívül nem ismertem más feldolgozását ennek a mesének, a miénk viszont eléggé különbözik az eredetitől, mert sokkal baljósabb és véresebb. Nagy változtatások vannak a történetben, de ez leginkább Hófehérke személyével kapcsolatos, aki egy ártatlan lány. De próbálunk összhangban maradni az eredeti karakterrel."

A forgatókönyv már korábban is népszerű volt, szerepelt is a 2010-es ún. Fekete Listán, ami azokat a filmterveket tartalmazta, melyek a legkedveltebbek voltak, de még nem kerültek produkciós útra. Tim Burton Alíza után azonban megnőtt a kereslet a klasszikus gyerekmesék nem éppen gyerekeknek készült újragondolására, így a SWATH forgatókönyve végül 3 millió dollárért kelt el, ami nem hétköznapi összeg.

A rendezést végül az eddig csak reklámfilmeket készítő Rupert Sanders kapta: "Mikor Joe Roth producerrel találkoztam elmondtam neki, hogy mennyire szeretem az eredeti mesét és hogy ez a történet megérett egy nagyobb szabású elgondolásra. A megbeszélés után már azt akarta, hogy én csináljam meg a filmet."

"Megkörnyékeztek már korábban is ehhez hasonló filmekkel, amik azóta már elkészültek, de egészen mostanáig nem éreztem, hogy ezek illenének hozzám. Ebben megláttam valamit, amiről azt gondoltam fantasztikus lehet. Olyan örök témák vannak benne, mint valaminek az elvesztése, hatalom, halál, végzet." Hogy megnyerje a Universal és a stáb támogatását, elkészített egy rövid tesztfilmet, arról, hogy milyen világot képzel el a történethez. "Lenyűgöző volt, ahogy elképzelte" mondta Kristen. "Már akkor láthattad, hogy fog kinézni az egész."


Bár Sanders a hajóskapitány, a legtöbb figyelem mégis a címszereplőre irányul. A történelem egyik legnagyobb filmes franchise-ából frissen szabadult Stewart-nak eddig vegyes szerencséje volt. A Twilight kasszasikereinek köszönhetően szabadon válogathatott a szerepek között - a neve már biztosítékot jelentett az előkészületben lévő kisfilmeknek is. Viszont a másik oldalról a rajongói többnyire romantikus szerepéről ismerték, utálói pedig csak úgy emlegették, hogy 'az a csaj a Twilight-ból, akit nem bírok'. Így karrierjének következő lépéseként bizonyítania kellett, hogy el tud vinni egy filmet a hátán, melynek közönsége nem ájuldozik minden pillanatban.

"Az első reakcióm az volt: Biztos, hogy nem. Nem vállalok több franchise filmet. A kisebb filmekhez voltam szokva. A Twilight volt az első filmem ezen a skálán és nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy dolog lesz belőle. De sosem tudhatod mi az ami megszólít... Egyáltalán nem úgy gondoltam rá, hogy 'Na ez milyen hatással lesz a karrieremre?' A film személyiségi problémákról és a felelősségvállalásról szól. Lobbanékony vagyok és ez az egész nagyon magával ragadott".

A teljes cikket a szereplőkkel itt olvashatják el az angolosok.

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post