Egy halom új SWATH cucc



0 komment
Gőzerővel megy a Hófehér promóciója, melynek köszönhetően nem csak új képekkel, hanem videókkal is gazdagabbak lehetünk, ugyanis a film hivatalos FB oldalára előszeretettel pakolnak ki mindenféle háttéranyagokat, videókat a forgatásról vagy arról, hogy hogyan készültek a film speciális effektjei. Mivel én annak a híve vagyok, hogy maradjon meg a legtöbb lehetséges meglepetés a gyöngyvászonra, ezért én ezeket a videókat külön nem rakom ki, mindenki mazsolázgasson kedvére a mindenféle jóságok között :) Eddig ezeket nézhetitek meg:
- A look inside: Dark Adventure
- The Queen
- Inside the action
- Setting the stage
- Colleen Atwood (a jelmeztervező)
- On the set: the first battle
- On the set: death in the throne room
- Character Guide: Snow White
A képeket illetően kiadtak egy jó nagy adag remek jelenetfotó csomagot, illetve a marketingesek úgy érezték, hogy egy vérbeli SWATH fan élete nem lehet teljes egy SWATH naptár nélkül, mely borítóján szintén találkozhatunk új képekkel. A film francia FB oldala egy fasza kis új borítóképpel lepte meg a nagyérdeműt, melyen SnowStew nyakig páncélban, elszánt tekintettel néz jobbra, valamint egy új poszteren a nagy hármast szerepeltetik, fegyverrel jól ellátva.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
+ Still-ek
via fiercebitchstew
Plusz egy kis real life sztori a Snow White kapcsán:
Nemrégiben bementem az egyik kedvenc ruhás-cipős üzletembe, ahol épp beszélgettek az eladók a Lily-s Hófehérke filmről. Az egyik csaj mesélte a másiknak, hogy pont akkor hétvégén nézték meg a filmet, mire a következő párbeszéd zajlott le kb:
- Én is most láttam az előzetest és néztem is, hogy milyen szép benne a Királynő.
- Az a Julia Roberts volt.
- Tényleg?? Szőke haja volt, meg se ismertem. Még mondtam is, hogy tök szép benne, erre Hófehérkének meg belerakják azt a tök ronda csajt az Alkonyatból. Pedig a Királynő ezerszer szebb nála.

1. Fogalmuk se volt arról, hogy 2 külön filmről beszélnek
2. Az emberek baromira nem fogják fel, hogy a SWATH nem arról fog szólni, hogy ki a szebb, csinosabb...

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post