On the Road: THR, Trois Couleurs, Premiére magazine és Cannes Press Kit



0 komment
THR: Kristen Stewart' vándorlása

És Bella előtt lőn Marylou. Walter Salles rendező választotta ki Stewart-ot, hogy eljátssza az On the Road szabad szellemét, aki akkor még csak 16 éves volt. Egy Alkonyatos kitérő után Stewart visszatért áhított szerepéhez.

Ideges voltál mikor Marylou-t kellett alakítanod?
Nagyon bestresszeltem magam, azt gondoltam: "Ez kemény Feltűnő;Nagyon végletes. Ölni tudtam volna, ha átélhettem volna azt az élményt, de egyáltalán nem biztos, hogy bennem is meg lett volna, ami benne megvolt." Ő egy igazán figyelemreméltó személyiség, de vannak olyan tettei, amikre én szerintem nem lettem volna képes. Például az, ahogy a kapcsolataihoz viszonyul, más a fontossági sorrendje. Elszökik a fiúkkal, drogozik, nem fél a meztelenkedéstől és az arcába nevet a rossz pillanatoknak. De miután kiismertem, hogy milyen is volt ő, már nagyon természetesen ment az egész.

Mennyire voltak nehezek a meztelen részek?
Meg tudtam csinálni, nem volt olyan nehéz. Ami vicces, mert nem vagyok az a szabados, nyitott, mutogatós fajta. Szerintem azzal, hogy öregszem, könnyebben megy, de ha visszanézek, még most is elájulok tőle. Az jut eszembe "Ó Istenem, mit tettem?" De tudtam, hogy ha nem lennénk meztelenek, nem lenne valódi az egész. Nyilvánvalóvá válna, hogy valaki fél és ebben a filmben ennek nincs helye.

Hogy keresztezte az utolsó 2 Twilight film a forgatást?
Leforgattam az On the Road-ot és utánra rögtön belekezdtem a két Breaking Dawn filmbe. Nem volt meg az az ún. gyász-időszakom, mikor csak leültem, visszaidéztem a régi pillanatokat és csak elmélkedtem. De nem volt nehéz visszbújnom Bella bőrébe; eziránt a film iránt is ugyanúgy érzek, mint minden olyan felé, amit meg akarok csinálni.

A Breaking Dawn újraforgatásakor megsértetted a lábad. Sok mindent forgattatok le?
Tulajdonképpen azokat a részeket vettük fel, amiket Brazíliában az eső miatt nem sikerült leforgatni. Elmentünk a Virgin Szigetekre. A nászéjszaka előtt van egy jelenet és ezen dolgoztunk. Egy nap volt az egész. Csak én és Rob.

Mi a következő nagy lépésed?
Tulajdonképpen most éppen nem dolgozom. Várom, hogy valami megpiszkáljon, provokáljon. Mikor egy ilyen nagy dolgot csinálsz, az megemeli a szintet.
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Trois Couleurs:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Premiére (több):
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Cannes Press Kit (több):
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
via kstewartfans, fiercebitchstew LJ, kristenstewartfan.us

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post