Eclipse, Elle és Oprah képek + blabla



0 komment
Kezdem az elején, hogy túl legyünk rajta:
A rohadék sablon, amit páran láttatok, páran nem, elég szépen kicseszett velem, pedig az ennek a testvére, azzal a különbséggel, hogy annak az oldalsávja a jobb oldalon van. Ezt szépen át is alakítottam, be is lett üzemelve, csak éppen nem úgy működött ahogy azt szerettem volna és hiába egyezett meg betűről betűre, számról számra az egész kód, rohadtul nem azt működte amit elvártam, ezért visszatettem a régit, az új fejléccel és színekkel kiegészítve. Előrebocsátom, hogy most egy jó darabig ez fog maradni, amíg nem találok valami olyat, ami tényleg normálisan működik. Addig meg marad a szokásos szín-és fejléc cserélés. Ez van sorry.

Most pedig vissza a témához: volt két Elle kép amit én még nem tettem ki (kicsik), illetve az Eclipse-ből megérkezett a második Jake-Bellás kép HQ-ban itt), plusz a május 13-án leadásra kerülő Oprah Show-ból az első kép.

via kstewartfans LJ

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post