Stew Jay Leno-nál



0 komment

- A kéz- és lábnyomat ceremóniáról
Ez egy nagyon különleges pillanat volt. A szüleim is ebben az iparban dolgoznak és nekem is ez az életem. Bebetonoztam magam. A cipő (a Vans) egy új cipő volt, nem akartam a régit tönkretenni. Most valami dobozban van a Chinese Theater-nél.

- Snow White forgatás
Hófehérkeként leginkább védelmezni próbálok mindenkit. Jó olyan akciófilmet csinálni, amelyben ennyire könyörületes lehetsz, annak ellenére milyen kínokat kellett kiállnod. Ez egy jó kis paradoxon.
A törpék nyolcan vannak, ők ilyen idegesítő apró teremtmények. Egyikükön el is törtem az ujjam. Vagyis nem eltörtem, csak ínszalag szakadásom lett. A másik kezemen törtem el az ujjam a Breaking Dawn forgatáson. Mindegy hogy hányszor mutatják meg és mondják el mit, hogy kellene csinálni, legyek óvatos, hogyan ütök meg minden... például Chris Hemsworth-t. Olyan hangja volt! Csajok...ha valaha is belegondoltatok, hogy egy ilyen ütés működik e... Hát működik. Szó szerint annyira megütöttem, hogy majd' lefordult. Valójában csak egy picit kellett volna az arca mellé ütnöm. Csak nézek rá meg minden, közben ő meg rám vadászgat, aztán csak bumm! A kamerás srác is felkiabált, hogy wow! olyan hangja volt. Viszont azért nem vagyok rá büszke, rögtön könnyes lett a szemem, hogy "Atyaég, jól vagy??" De tutira benne lesz a filmben. Lett egy kis puklija is a szeme alatt.

- A Breaking Dawn-os sérülésről
Épp vámpír voltam és egy nagydarab pasit akartam megállítani. Megint szóltak, hogy vigyázzak nehogy megsértsem magam vagy másokat, de abban a percben ahogy felvételt kiáltottak, totál átszellemültem és amikor megpróbáltam megállítani, visszahajlott a tenyerem. Vicces volt, mert a jelenet elején fel vagyok pörögve, mint állat, úúúú, vámpírok meg minden, gyerünk, aztán a következő percben úgy ugráltam a fájdalomtól mint egy mezei nyuszika.

- A W címlapról
Ez egy 60-as 70-es évek stílusú fotózás volt. Csak hogy letisztázzuk nem bunda volt rajtam, hanem angóra. Sosem hordanék bundát. Hófehérke sem.

- Hogyan kapta meg Bella szerepét
Akkoriban más filmen dolgoztam, és tulajdonképpen nem is voltam a rendes casting-on, bár biztos nagyon sok mindenkit megnéztek rendesen. Catherine-el akkor találkoztam mikor az Adventureland-et forgattuk. Mikor elfogadtam a szerepet akkor még nem is olvastam a könyvet, csak a 4 órás meghallgatás alapján döntöttem. De ezért jók az első filmek, én, Catherine meg Rob egy szobában próbáljuk kitalálni a dolgokat 4 órán keresztül.

- Az esküvőről
A Breaking Dawn-nál nagyon gyorsan az esküvőre térünk, de azért fel van vezetve rendesen. Annyira jó ilyen boldognak látni őket, mert mindig volt valami gebasz - amit egyébként imádok, de ebben elérjük azt a szintet, hogy baromi boldogok, de már gusztustalanul.
Kislányként voltam virágszóró is. Nem emlékszem már rá pontosan, de a szüleim olyasmit mondta, hogy csak szórjam a szirmokat, de aztán elszúrtam az ütemet és szinte végigrohantam az egészet és a végénél kiborítottam a kosárból a virágokat.

- A brazil forgatásról
Lenyűgöző volt az egész, öröm volt kiszakadni egy ilyen távoli helyre, mert a két karakter annyira helyhez kötött volt eddig. Most meg látni Bella-t táncolni, inni, nyüzsgő emberek közelében... Az ottaniak nagyon partisak, bár én asztalon azért nem táncoltam még.

Promo képek (kstewartfans LJ)

0 komment:

Megjegyzés küldése

newer post older post